Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

MaS + Na +ZiE+RuL+HiE +zAm



Minggu lepas, setelah berbillion saat dok janji pemohong dengan aku , berbulan dok set time nak jumpa aku,, last2 pada 30 Jan 2009 pukui 6.45 ptg Jumaat yg syahdu mahdu berlakulah pelukan aku dengan Si FIDO-DiDo Mas+na nie. Punya la lama tak jumpa dia.. last sekali masa ambik SPM tahun 91 dulu.
dari kedai mamak di Pusat bandaraya PJ sampai pi semayang maghrib kat Surau mamak kat seksyen 1 PJ tu past tu sambung balik borak kat kaki 5 kedai mamak, jenoh berbuih mulut aku rabung bersembang..

Dah Keraih dah budak lembik niee.. ManCho lagiii.. tapi aku tetap lebih Perut dari dia.. haaaaa

Dia ada degree UITM, aku lagi ganaih dari dia, lepasan UDM (tapi kat depan U tu ada huruf T.) heeeeeee... La nie dia jadi Engineer kat MIMOS Berhad.

Gambaq kat ataih tu masa dia dok promote side income dia. Business man jugak mamat sekoq nie. Ek la hang nooo.. Dok sebelah artis.. (Ek Eleh Ingat aku heran)

Lain kali la aku sambung ngutuk hang lagi.. Kita Jumpa kat PRK 2 Bukit nanti ( Gantang& Selambau) .... Muassalamah.

1 comments:

GuardianX said...

hensem jugak gambar aku masuk dalam blog nih no...nnt laa kalau ada lagi artis nak tangkap gambar ngan aku aku habaq kat hang...

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes