Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Kawan..Lama Tak Jumpa

Semalam ex-bos aku ajak keluar lunch..makan-makan pastu plan nak gi bank..
aku teringat hari nih 25 Feb 2009..hari para para pekerja mendapat upah setelah penat berlakon dalam bekerja. Majikan tetap bagi gaji walaupun ekonomi merudum..itu kata para ekonomist dan pedagang industri. Tapi hari nih bukan nak cerita pasal dapat gaji. Tapi  chedet dah buat temujanji nak jumpa kawan kat Hotel Flamingo malam ni.

Teringat juga macam mana la muka kawan yang dah lama tak jumpa. wajahnya pun ingat ingat lupa. opss! lupa nama kawan kita yang chedet nak jumpa tu namanya Zila. Kalau ikut nama dia macam nama penggoda, tapi nama dia Zilawati sahaja. Masa nih teringat, kalau Zullack ada mesti dia suka. (hahaha! Zullack hang jangan marah aku na!!)

Tengah sedap makan. Muzik metal dari tepi belah kanan pinggang aku berbunyi. Bunyi cam tu memang aku tahu bukan bunyi nada dering wife aku. itu nada dering dari kawan kawan aku. aku capai benda hitam yang keluarkan bunyi metal dari pinggang aku. tengok pada skrin, chedet rupanya. Ini mesti pasal Zila.. takkan dia saja saja call aku nak habaq pasal parti dia dah perintah negara..sabar chedet nanti impian hang tu sampai juga!!

Chedet bagitau yang Zila tak akan tiba seperti dijangka..dah postpone katanya. 

Tak pa laa nak buat macam mana. kita manusia hanya boleh menjangka..takdir semua ditangan yang Esa. Sabaq chedet aku tau hang kecewa hahahaha!

InsyaAllah panjang umur kita pi jumpa. 


2 comments:

Aida Danish said...

Sorry la Gx & Che Det. Company postpone event tu p 5hb/3. So camna bleh plan lagi ke?

chedet said...

sure,, jangan tak jadi.. INsyaallah kita jumpa diSANNA ..
Zullack ! kalau berani mai la.. kita jumpa sama- sama heeeeee

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes