Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Kisah Kejayaan Kawan Episode 1

Pagi..
Dalam keadaan boring semasa meeting di opis..handphone lama aku yg aku plan nak tukar baru tu 'bergetar'..silent mode tu!! aku angkat..aku baca..satu teks message dari kawan lama.. Zulihsan a.k.a Zullack namanya..anak cikgu Mat Ali..

Teks itu bertanya kabar tentang aku dan bisnes aku.. aku balas dengan teks yang pendek dan ringkas.. sms kena balas cepat nanti kawan kawan cakap aku sombong hahahaha!!

Selepas beberapa minit teks balasan muncul lagi.. aku angkat handphone dari atas meja aku baca perlahan lahan.. Zullack kawan kita bagitau aku yg sekarang nih dia dah jadi Pioneer kepada sebuah Syarikat Herba ASIAHERBS 4U namanya..

Alhamdulillah kata aku dalam hati..akhirnya berjaya jugak hang no!!.
Jadi aku ambil kesempatan yang ada ni mengwar-warkan kepada kawan kawan yg lain tentang kisah kejayaan mereka yang aku tau..Kawan aku yang dahulunya kurang bercakap kini sudah pandai bercakap rupanya..Tahniah kat hang Zullack!! Peluang tak akan datang bergolek melainkan kita pandai dan cepat mengambil peluang dan usaha terhadap peluang itu..

To Zullack.." I wish you success in what ever you do and be strong!!"



Antara kata-kata Zullack dalam website tu www.asiaherbs4u.com

"Merubah kehidupan saya dalam sekelip mata!"

0 comments:

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes