Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Dimana..??



Tatkala aku dijemput untuk menulis entri pada blog ini oleh Chedet, aku agak teruja dan berpendapat agar aku dapat terus menjalinkan hubungan silaturahim yang telah lama terpisah dengan kawan kawan lama aku. Aku juga mengharapkan agar ada komen komen yang positif atau pun komen-komen yang lucu dari semua..

Aku cuba..cuba untuk berinteraksi dengan menulis nukilan-nukilan aku..Namun hingga saat ini aku hanya nampak moderator Blog ini Chedet yang bersungguh-sungguh..aku tak mau hampakan harapan dan usaha Chedet mewujudkan blog ini..Tahniah Det!!

"Woii!! hangpa semua pi mana??" ..hati aku mula menjerit..

Maka, dengan ini mungkin aku akan jarang-jarang melawati blog ini lagi..Harapan aku kini kosong..Zilch!!

Baik aku layan Facebook..kerana disana lebih meriah..lebih lucu..lebih banyak komen komen aku terima..lebih hangat daripada biasa hahahahahaha!!!

3 comments:

chedet said...

aku berbangga dgn sumbangan hang.. sabaq la zam jgn merajuk lagu tuuu.. lama dah aku dok posting sesorang aku.... marketing kita tak baguih lagi kot..? hee

Aida Danish said...

salam..please don't give up. saya membaca stiap post. kesuntukan masa di dpn pc ni buat saya jrg muncul. Trust me, kawan2 lain blm cukup teruja utk muncul.

GuardianX said...

hehehe..we will see..
i hope everything will fine..
..but once a while i'll keep on writing..don't worry my friend..

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes