Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

TERASA MUDA HARI NIE

Tengok tajuk posting nie, ,, PELIK gak. Awat nak nikah lain ka mamat sekoq nie?

Aku sebenaqnya terasa sangat KEMUDA-MUDAAN hari nie pasai berjaya menjejaki segerombolan pengganazzzzz XSMKJ yang baru ditemui. Setelah bersusah payah ,, menyeberang titi serong , meranduk ayaq jeram tupah , merangkak titi hayun, memanjat kota kola muda, menawan puncak kg tembak kola ketil, mencabut onak duri sampai ke SIONg...

akhir nya aku berjaya dapat no tipon memba kelas 4sc2 & 5Sc 2 dulu... Mariah Yahya.. yang lebih di glamerkan dengan panggilan MAYAH..Tu pun pasai aku tipon jiran sebelah rumah dia yg pernah gherja ngan aku dlm TUDM dulu.. " Terima kasih Rizal " . MAYAH la nie dah jadi pengetua makmal kat SM Pinang Tunggal.. Berbuih sakan la aku menghabihkan kredit dengan Mayah niieee.. .. tak sangka dia cam lagi sora aku masa tergelak ... dari sini la terjangkit 2&3 no phone lagiii..

Orang berikutnya yang berjaya aku terjah.... YUSMAHIZA YUSUF budak kelas aku .. Yuih nie dulu kuruih piang.. tak tau la lanie kot dah kembang kena uli ngan mauripan ka? heeee... tak dan aku nak ulas dlm crop gambaq kelas aku tu lagii.. Yuih dah jadi cikgu sekolah menengah lagii.. kat Tualang pokok sena Kedah.. dasat la cikgu yuihh nie....

Lepaih tu aku berakit pula pi Seberang Prai,,,, dapat kontek Cikgu Che Sopiah pulak. Nie pun bekas 4sc2 & 5sc2. patut la terra.. aku 4 sc3 ja.. heee... Che piah nie asai dari Kota Kola Muda. naik bas sekali ngan Syam & zaini Hj kudung ... dah kawin anak 3 dah.. daripada dia aku dapat no phone sorang lagi memba kelas aku... sapa dia?????...............................



Zack kapcai,,,, Fuyoooo pagi2 hari lagi si Zack kapcai nie kacau aku yg baru dok tarik kain kebaq.. la ni dia kerja di Bukit Mertajam. Ajen kereta NISSAn .. Dengan sora serak - serak kering yang tak brapa nak jadi mcm ELLA tu,, aku renggah sakan tergelak berkongsi cerita lama ngan si Zack yang dah tak pakai kapcai dah... ( org nissan la kata kan) nama penuh dia ZARINA ABDUL HAMID. dah kawin anak 2. lepaih smkj dia pi itm melaka.. Terra jugak no dia niee..

Lagi sorang yang berjaya aku kol, Nuraida budak 4sc2 & 5Sc2 dulu.. Tapi dia tak kenai kau. Dalam pada tak kenai tu pun habih dekat 10 minit jugak berborak.. naya ja kredit phone aku tu sembang ngan orang yang tak kenai aku... Tapi tak pa janji aku kenai Dia.. dah kawin anak 2 kot.. dok kat aman jaya sg lalang Sg petani.

semua no phone depa ada kat bawah nie. Kalau kenai & banyak kredit KOL la depa....

Tak sabaq rasanya nak jumpa balik geng2 lama kita nie.. Ya lah umuq dah makin meningkat nie,, kalau jumpa memba2 lama balik boleh kurangkan sikit jumlah umuq tu seketika.. heee...

harap hangpa semua dapat arrangekan la bila - bila masa yg sesuai utk kita buat Reunion dalam tahun nie.. bab duit hang pa jangan Ghisau... CHE OWN si tokey Cyber cafe boleh bagi penyelesaian.. heeeeeeeeeeeeeee...

1 comments:

mrzmar said...

tahun hampa sja ka.. tahun hat lain-lain x dak ka 1986 senior hampa semua

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes