Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

HERO tahun91

Salam buat semua sahabat.. Lama sungguh aku tak dak can nak buat post dlm blog nie. lagi pun ada mod baru yang dok koi aktif dah.. heeeee... terima kasih la Die Ladkod.. Walaupun Die ni senior kita satu tahun tapi dia dulu dok 5sc 1 yang semua penghuni kelas tu Cina .. So terpaksalah dia joint group 2 kita... lagi pun Die nie berbadan haluih ja... tak makan tua.. takat tua bulan ja x dak sapa tau pun die nie tua dari kita.... heeee

Hari nie aku letak gambaq sorang HERO HENSEM dari kelas aku.. hangpa usya lama2 sikit gambaq nie.. Ada rupa2 Brad pit dak.... Memba kita nie memamng suku sakat Brad Pit nie.. Sedara tiri penakan pupu belah ipaq punya mentua punya adik angkat punya Biras.. hang pa kaitkan lah sendiri betapa kuatnya hubungan kekeluargaan memba kita nie dgn WORIH dia tu.. heee..

Aku selalu jumpa dia nie.. dah kawin anak 1 lelaki. Bini org kota sarang semut. La nie depa dok sungai layaq. Taman apa aku tak ingat tapi kalau nak suruh tunjuk umah, gerak tengah malam pun aku tau cari...

Soalannya:- SAPA TAU NAMA PENUH HERO KITA NIEEEEE?????

selalu depa dok panggil gelaq dia saja.. Che Own akan bagi hadiah kaboi 2 ekoq kepada pemenang kuiz nieee.. Sila emailkan jawapan anda kepada eternity_resources@yahoo.com.my

0 comments:

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes