Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

MAT- Hero Kg Raja Yang kian dilupakan

Atas Permintaan Ramai, hari nie aku postkan gambaq HERO KG RAJA yang semakin dipinggirkan dari arus perdana. MAT. Dulu ber "BASKAT" dari Kg Raja ke SMKJ. Pernah menjadi gandingan mantap aku dlm acara ponteng sekolah. Menjadi caddy kat Kelab cinta Sayang. Memonteng kelas ke stesen keretapi Sg Petani bersama Mat Pit. alih- alih kantoi kena hambat ngan penjaga stesen KTM pasai bengong dok hingaq dalam Surau stesen keretapi.
Banyak sungguh kenangan dgn Mat nie. Hobi utama waktu tu bermain sukan Kuda... heeee.. bersama kroni beliau YM Tunku Mohd Syafiq. maklumlah sukan berkuda nie kelas bangsawan ja boleh menceboq diri.. heeee...
kalau nak ikutkan hati banyak sangat yang aku nak coret kan perihal kenangan aku nagn Mat Hero yang kian dilupakan ni. Tapi kot malu la pulak kat anak2.. maka aku gantung kan dulu cerita Mat ni disini..
sapa2 yang nak pi HoSpital baru Sg Petani HSAH, jangan lupa call MAT dulu. kena buat appoiment nak jumpa dia.. org besaq dah la nie oii..( tubuh ja kecik)

0 comments:

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes