Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

GAMBAQ KENANGAN

SALAM!!


Hari ini aku boh dua gambaq yang dah berusia 17 & 16 tahun. Ca hangpa pendap tengok.. Gabuih biji mata..
Gamak tak berapa Clear pi ambik teropong...
Hat mana rabun dekat Ca try Usya jauh2 sikit...
Agak2 hangpa boleh ingat balik dak semua nama-nama orang kat dalam gambaq nie? aku sendiri pun puaih dok adjust RAM nak bagi memori tu laju sikit..
Last sekali aku ngaku.. Ada 2,3 orang dalam gambaq nie aku tak leh ingat nama penuh Depa. Nak cari balik dalam majalah sekolah SMKJ dulu... dah reput , makan leh anai- anai.
Baru la aku koi pelan sedaq... LAMA sungguh noo kenangan dulu tu lari dari ingatan kita... Umuq dah pelan naik.. rambut dah pelan luruh,, pelan putih, Kulit dah koi pelan keghedut (tak cekang mcm dulu dah) ... Teringin sungguh kalau kita boleh buat REUNION balik ..
pakat2 kenai baik.. bertanya khabaq..
hat mana memba karib dulu la nie dah renggang kita perapat balik ,
hat mana dok bercinta monyet dulu la nie dah nikah ngan orang lain,,, teringain jugak nak buat Edisi SIASAT.. mana tau kot2 boleh jadi besan PULAK..
hat mana dok bermusuh, dok bekelai,dok berdengki, kita peDamai .. MINTA MAAF.. Aku pun banyak KILO jugak DOSA ngan hangpa semua.. ,,
Tu tak masuk dosa ngan cikgu2.. Tak caya tanya MAT PIT ngan MAT & Syam ...Berapa ribu Kilo dosa depa kat cikgu NORIZAH dan cikgu TEH AH NGOK.kalau campuq balik semua tu mau patah mata KILo tu musin..
Minta Tolong sapa- sapa boleh peringat balik semua nama2 budak kelaih 4sc 3 tahun 90 & 5svc3 91 nie...

1 comments:

Aida Danish said...

nostalgia.. priceless

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes