Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Crop- Lagi 4 orang


Hari ni aku cemuih sikit kat tempat kerja . So ada masa sikit aku gerodek la gambaq lama ni.. kita review balik gambaq tahun 1990 nie untuk ingat balik 4 orang lagi member 4sc 3.
Ketua kelas kita tu NOrhisham Abdul Wahab, Orang Kg Hj Kudung Kota Kola Muda. kamceng nagn aku..( kira kroni ketua kelas la aku nie..) dari form 4 sampai form5 kami dok kembaq meja sekali. Home aku ,tiru home dia.. tapi kebanyakkannya dia la kerap tiru homework aku.. HEEE..heee maklumlah aku terra sikit dari Syam nie.. heeee... la nie kami still contactable.. Dia lanie kerja Chargeman kat kilang lilin SINARAN bakaq arang. nak lilin free contact la dia.
Sebelahnya Sharoni , asai dari kg Titi Batu Selengkoh Yan.. ( kalau tak silap aku la..) last aku dengaq kahabaq tahun 1994 dia dah kawin ngan anggota TENTERa.. betoi ka dak .. WALLAHU A"LAM.. tak pernah jumpa langsung lepas 91. kamceng gak ngan aku dulu...
yang mata sepet sebelah sharoni tu namanya ZARINA ABDUL HAMID.. nama glamer yang tak berapa glamer langsungnya ZACK.. Fuyyyoo ganazzz siol.. Aku ngan dia nie kerap gaduh masa dlm kelas dulu. tak tau pasai pa.. tapi dia nie laser sikit. Paling aku ingat , Zack pernah kenaikan aku ngan anak penakan dia,, Fuiiiweit.. Lawa... anak mami lagi. anak penakan dia Dulu dok kat Kg guaq Lobak Pdg Serai. Zack nie asai orang KOLA KETIL . kg apa aku tak ingat dah la... tahun 94 dulu dia ada contact aku pakai surat. Aku nak balas tak boleh pasai tak dak alamat dia.Dia kutuk aku bercupak2 & bergantang pasai gambaq aku masuk urtv tahun tu.. Dengaq khabaq dia kerja kat Penang masa tu...
Amoi cantik manis kat kanan sekali tu semua orang kenai masa zaman kita . Ng nie asai dari Kg Begia Jeniang . dok asrama dari form1 sampai form5. aku sempat contact dia masa tahun 93 dulu tapi lepas tu hilang tak timboi2. masa tu dia kerja kat KL.
Cukup la dulu utk kali nie... Kita sambung lain kali nooo.. aku nak sambung gherja pulak.

0 comments:

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes