Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Crop sikit gambaq 4sc3 90

Salam...

Hari nie aku ada masa terluang sikit kat opis nie. Dari pada dok merapu saja, aku try la crop sikit gambaq budak 4Sc3 tahun 90 nie.. .. Baru 4 orang baru aku selitkan kat sini. gambaq dari kiri tu ROGAYAH orang kg Tembak Kola Ketil sorry la kalau salah. Sebelah dia tu Rosnida , aku ingat lupa la dia dok mana.. tapi rasanya Taman Peruda ka Taman Ria kot... Madinah Yusoff nie dok kat Taman Sri Tanjung Sungai Layaq ( anak kariah Tuan Guru Hj Mohd Pit.. heee.. ) Sorry la gambaq muka dia nie terpalit karbon sikit.. Dia nie penolong ketua tingkatan masa tu... ramai orang minat kat dia..

Dan gambaq paling kanan tu.. Guru pujaan hatiku.. Puan NORHANA . Comel oii cikgu niee.. tapi cengeh nak mampoihh.. Dia guru kelas aku. . dan ngajaq subjek KIMIA. masa aku baru masuk form4sc3 nie dia tengah cuti Bersalin anak sulong (kot). walaupun Chengeh tapi aku suka kelas dia.. pasai cikgu nie kiutt.. ( maaf cikgu kalau terbaca komen nie). Aku tak pernah ponteng kelas dia macam Mat Pit ngan Mat ( Sysshh jgn habaq kat depa... Heee...). Cikgu nie baik ngan syam.. Mentang2 lah syam nie Hensem dia lantik jadi ketua kelas.. ,, ( hang ingat hang best ka Syam .. :-D ). Setakat nie dulu celoteh hari ni.. Nanti kita sambung orang lain pulak nooo

0 comments:

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes