Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Nak bagi hang Pa Tengok sikit




Nie , gambaq anak- anak aku sedang berposing maut kat tempat larangan. Dalam kem Pasukan Udara Tentera Darat (PUTD) Kluang Johor. Hangpa jangan dok down load & pass kat media pulakkk .. kang tak pasai- pasai anak2 aku glamour pulakkk.... Heeee

Background tu gambaq helikopter AGUSTA A109LOH. Pasai Heli nie lah yg menumpahkan ayaq liuq basi aku ke Sesto Calende Milan Italy tahun 2005. So nak recall memori aku bawak la anak bini aku pi tengok balik kapai ni di Kluang Johor pasai company yg aku kerja utk service heli nie dulu dah bungkuih..,, dek gara2 political business .. heeee.. syh shyy jgn cakap kuat2 musim pemilihan jawatan ...!!!!

0 comments:

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes