Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Lencana Ni yg dok kat dada Kita Dulu2

Tambah 3 orang lagi gambaq memba lama


HARI ni aku baru kebah demam.. Selera pun SAKAN la. tadi pukui 11.30 aku dah balun makan kewtiau. So Lunch Time La nie aku ada masa free la. Maka boleh la aku sambung pasai gambaq kenangan 4 Sc3 nie.


Gambaq dari kiri tu Namanya SARIMAH... Pi mana pun tak tau dah riwayat dia nie. Aku suka ngan SARIMAH pasai dia nie pemalu kucing sikit.. isy..heee... Orang kg Mengkuang Ujung Baling. Dulu aku pernah curi T shirt dia warna biji ngemia selai.. ampunn.. masa tu aku pi buat projek haram kat dalam asrama putri smkj. "Projek HARAM"???? . teruknya .. projek apa tu??

Aku and A + Z (3 orang) pi nak mngendap ja pada mulanya.. tiba2 terjerembat sotong kering & spek mata kering dok bersidai kat belakang padang aspuri tu. kami pun dengan langkah jahiliyyah yg ada mengutip la cenderahati percuma tu..

Dalam banyak2 tu terselit la selai baju T shirt yang aku ambik. lama lepas tu baru aku terperasan bila tengok sekeping gambaq yang Sarimah boh dalam buku autograf aku. Hahhh.!! baju t - shirt warna biji ghemia. SAH LA .. aku ttercuriiiii yang hang punya. Di kesempatan nie aku nak minta maaaaaffff berbanyak la kat SARIMAH pasai perangai jahiliyyah aku dulu tu.. Kalau aku mati dulu, tak dan nak jumpa hang untuk minta maaf, harap kawan yang kenai & terjumpa hang boleh la tolong pi PEGHALAI SAt kat SARIMAH pasai nie.. Kalau hang baca catatan aku nie Koll la aku utk tuntut ganti rugi tu.. yang pasai barang2 rampasan yang lain tu (sotong & spek mata) kami pakat "bie-dak" ghamai ... Antara pemegang sahamnya adalah ... tak perlu lah aku sebut nooo.. nie cerita zaman jahiliyyah dulu- dulu..


Disebelah Sarimah tu.. gadis kecik molek.. hitam manis.. WAN NAZATUL MIZA. dulu masa form 1-3 dia sama sekolah ngan aku kat sm Pendang.. aku kelas K dia kelas P. tak sangka pulak mai SMKJ nie boleh terjodoh 1 kelas pulak ngan dia. ramai dok perli kata dia marka aku. Kalau dia nak kat aku , aku sanggup jadi marka dia. tapi masalahnya dia tak Kebuloq pun kat aku.. melepasss la lagi..hee.

last aku jumpa dia waktu tunggu SPM . masa tu dia gherja kat kedai perabut Taman Ria Jaya. La nie aku dengaq khabaq dari MARIAH( S .B .aku kat kwsn sana ) Wan nazatul Miza nie dok dekat umah dia.

Hero yang dok tepi sekali tu namanya AZHA. Orang Sg Pasiaq. Diam - diam Ubi AT nie. Dia jenis slow motion sikit. tak sebuaih Syam& Mat & Mat Pit. tak banyak sangat la kenangan yang boleh jadi trade mark antara aku ngan At nie . Minta maaf AT noooo kot2 Ram aku kecik tak leh nak recall memory ngan hang. La ni , aku tak tau dia dok mana dah.. harap Ejen 007 Mat Pit boleh tolong pi mugaq - cari tengok.
Ok lah geng . panjang dah aku ngarang ari nie. Stop sini dulu. Jangan Lupa tunai tanggungjawab "KUASA RAKYAT " 5 tahun sekali. hak hangpa untuk tentukan sapa PEMINPIN KITA. 8 MAC 2008. Gunakan kuasa yang ada pada kita. HIDUP BUKAN TAKAT NAK CARHA KA DUNIA SAJA. Pikiaq bagi seimbang dengan tempat yang bakal menanti kita DISANA. CHOW!!!!!

0 comments:

SeLaMat DatanG!!!
kHusus UntUk XSMKJ SPM91
yang LaiN jugA diALu-aLukaN Joint DiSiNi
 
Copyright 2009 x-Student SMKJ SP- SPM91 All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes